• Γενικά
  • Σταθερό & Internet
  • Τεχνικά θέματα
  • Κινητή Τηλεφωνία
Τι είναι το Getaline.gr;

Το Getaline.gr είναι η 1η ιστοσελίδα στην Ελλάδα - Επίσημος Συνεργάτης Cyta που προσφέρει στους χρήστες την δυνατότητα να κάνουν νέα σύνδεση υπηρεσιών Σταθερής τηλεφωνίας, Internet και Τηλεόρασης μέσα από την πιο ολοκληρωμένη γκάμα οικονομικών προγραμμάτων Cyta. Είναι ο πληρέστερος οδηγός αγοράς πακέτων Cyta Σταθερής, Internet, Τηλεόρασης και επιπλέον δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να επιλέξουν και να αγοράσουν άμεσα το πακέτο που επιθυμούν, με τον πιο εύκολο τρόπο.

Γιατί να προτιμήσω να κάνω αίτηση στο Getaline.gr και να μην την κάνω απευθείας σε κάποιο κατάστημα;

To Getaline.gr έχει σχεδιαστεί πρωτοποριακά για να μπορεί ακόμα και ο πιο αρχάριος επισκέπτης να πραγματοποιήσει αίτηση σύνδεσης στο πρόγραμμα της αρεσκείας του. Η ευκολία εισαγωγής των στοιχείων και η σύντομη διαδικασία της αίτησης σύνδεσης του Getaline.gr προκαλούν τον χρήστη να ολοκληρώσει την διαδικασία χωρίς να χρειαστεί να βγει από το σπίτι του. Το Getaline.gr είναι επίσημος αντιπρόσωπος των εταιριών που εκπροσωπεί, ως εκ τούτου δεν διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα παρόχου παρά μόνο στο ότι ο επισκέπτης δεν θα χρειαστεί να κάνει τίποτα παραπάνω από μερικά "κλίκς" για να αποστείλει την αίτηση σύνδεσης του σταθερού του.

Είναι οι αγορές ασφαλείς στο getaline.gr;

Το Getaline.gr προσφέρει όλα τα απαραίτητα διαπιστευτήρια για ασφαλή και σίγουρη πλοήγηση στις ιστοσελίδες του. Χρησιμοποιεί τον πλέον αξιόπιστο εκδότη πιστοποιητικών ασφάλειας ιστοσελίδων Thawte και όλες οι σελίδες και τα στοιχεία τα οποία εισάγονται σε αυτές είναι κρυπτογραφημένα με την μέγιστη δυνατή κωδικοποίηση. Με λίγα λόγια η περιήγηση και η εισαγωγή στοιχείων στο Getaline.gr δεν θα μπορούσε να είναι ασφαλέστερη.

Ποια είναι η διαδικασία για να ενεργοποιηθεί η γραμμή μου ή να αλλάξω πάροχο μέσα από το Getaline.gr;

Βασική προϋπόθεση αποτελεί η αποστολή της αίτησης μέσα από το Getaline.gr. Μόλις λάβουμε την αίτησή σου, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα σε καλέσει για να επιβεβαιώσει τα στοιχεία της αίτησης. Κατόπιν η αίτηση επεξεργάζεται και μόλις εγκριθεί η ορθότητα των στοιχείων, αποστέλλουμε στην ταχυδρομική διεύθυνση αλληλογραφίας σου το συμβόλαιο με ταχυμεταφορά δικής μας χρέωσης. Το μόνο που θα πρέπει να κάνεις είναι να παραδόσεις στον courier ένα αντίγραφο της αστυνομικής σου ταυτότητας και ένα αντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού του τηλεφώνου σου (εάν πρόκειται για αλλαγή παρόχου) μαζί την υπογραφή του συμβολαίου. Το Getaline.gr θα σε κρατά ενήμερο για την πορεία της αίτησής σου μέχρι την ενεργοποίηση.

Έκανα αίτηση στο Getaline.gr, ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου και μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός, που τον πληρώνω;

Ο λογαριασμός που σας ήρθε είναι του παρόχου για τον οποίο συμπληρώσατε την αίτηση online και πληρώνεται στα κατά τόπους καταστήματα του παρόχου και στις συνεργαζόμενες τράπεζες που αναγράφονται στο πίσω μέρος του λογαριασμού. Είναι ο επίσημος λογαριασμός του παρόχου της γραμμής σας και αυτό διότι το Getaline.gr είναι επίσημος συνεργάτης του. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τον λογαριασμό σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο της Cyta;

Παρακαλώ ανατρέξτε εδώ στην σελίδα διαθεσιμότητας δικτύου του Getaline.gr

Έκανα αίτηση στο Getaline.gr, ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου και μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός, που τον πληρώνω;

Ο λογαριασμός που σας ήρθε είναι του παρόχου για τον οποίο συμπληρώσατε την αίτηση online και πληρώνεται στα κατά τόπους καταστήματα του παρόχου και στις συνεργαζόμενες τράπεζες που αναγράφονται στο πίσω μέρος του λογαριασμού. Είναι ο επίσημος λογαριασμός του παρόχου της γραμμής σας και αυτό διότι το Getaline.gr είναι επίσημος συνεργάτης του. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τον λογαριασμό σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πόσες ημέρες απαιτούνται για την ενεργοποίηση της γραμμής μου;

Αφού λάβουμε τα δικαιολογητικά σου, ο απαιτούμενος χρόνος για την ενεργοποίησή σου ανέρχεται στις 10 εργάσιμες ημέρες εάν υπάρχει ήδη ενεργή γραμμή στο χώρο σου, ενώ σε περίπτωση που δεν υπάρχει ενεργή γραμμή απαιτούνται 15 εργάσιμες ημέρες μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής της. Το χρονικό αυτό διάστημα ισχύει τόσο για νέα σύνδεση, όσο και για μεταφορά γραμμής ή αλλαγής παρόχου.

Έχω ενεργή τηλεφωνική γραμμή & σκοπεύω να αλλάξω πάροχο, με διατήρηση του τηλεφωνικού μου αριθμού. Χρειάζονται ενέργειες από την πλευρά μου για τη διακοπή με τον τρέχοντα πάροχο τηλεφωνίας και Internet;

Όχι, το Getaline.gr αναλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εξοφλήσετε πιθανές εκκρεμείς οφειλές σας με τον τρέχοντα πάροχο, προς αποφυγή απόρριψης του αιτήματος σας για αλλαγή παρόχου

Κατά τη διάρκεια της μετάβασης σε νέο πάροχο σταθερού & Internet, υπάρχει περίπτωση να διακοπεί η τηλεφωνική μου σύνδεση;

Από την πλευρά όλων των παρόχων που εκπροσωπεί το Getaline.gr γίνεται ότι είναι δυνατό για να μην υπάρξει διακοπή της τηλεφωνικής σύνδεσης, αλλά υπάρχει πιθανότητα για μερικά λεπτά της ώρας να μη μπορείτε να λαμβάνετε κλήσεις, μέχρι να ενημερωθούν όλοι οι πάροχοι για τη μετάβασή σας στο δίκτυο που επιλέξατε

Μετακομίζω και θέλω να αλλάξω πάροχο, μπορώ να κρατήσω τον ίδιο αριθμό;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι στη νέα σου διεύθυνση θα πρέπει να υπάρχει διαθεσιμότητα δικτύου του παρόχου που σε ενδιαφέρει, διαθεσιμότητα γραμμών, καθώς και ότι η διεύθυνση θα πρέπει να ανήκει σε περιοχή με το ίδιο πρόθεμα (πχ 210 για Αθήνα, 2310 για Θεσσαλονίκη κλπ). Σημείωσε επίσης ότι θα πρέπει να λάβουμε την ενημέρωση για τη μετακόμιση σου τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την αλλαγή της διεύθυνσης, με σκοπό την έγκαιρη εξυπηρέτησή σου και την ομαλή μετάβαση της υπηρεσίας στη νέα σου διεύθυνση. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η αδιάκοπη χρήση της υπηρεσίας κατά τη διάρκεια της μετάβασης. Το διάστημα των 30 ημερών είναι απαραίτητο γιατί η διαδικασία αλλαγής της διεύθυνσης εμπλέκει και νέο αίτημα στο φορέα υλοποίησης. Η μεταφορά της γραμμής γίνεται με την χρέωση του αντίστοιχου τέλους μεταφοράς γραμμής του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου.

Τι σημαίνει ‘ADSL Internet έως 24 Mbps’;

Η ταχύτητα πρόσβασης στο Internet εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως η απόσταση του σπιτιού σας από το Αστικό Κέντρο, η ποιότητα της εσωτερικής καλωδίωσης του σπιτιού σας και άλλους αστάθμητους παράγοντες. Η ταχύτητα των 24 Mbps είναι η μέγιστη θεωρητικά δυνατή ταχύτητα.

Μέχρι σήμερα δεν είχα γραμμή τηλεφώνου, αλλά θέλω να κάνω αίτηση για να βάλω Internet, τι πρέπει να κάνω;

Βρες μέσα από την πληθώρα των προγραμμάτων που προσφέρει το Getaline.gr εκείνο που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σου, και κάνε Online Αίτηση. Στο πρώτο πεδίο της αίτησής σου διάλεξε ότι επιθυμείς Νέα Τηλεφωνική Γραμμή και ολοκλήρωση την αίτηση. Από αυτό το σημείο κι έπειτα αναλαμβάνουμε τα πάντα εμείς και θα σε ενημερώνουμε σχετικά για ότι χρειαστεί.

Έχω υπηρεσίες από άλλο πάροχο, μπορώ να κάνω αίτηση σταθερού και Internet για την Cyta στο Getaline.gr;

Εάν έχεις ενεργή σύνδεση με κάποιον άλλο πάροχο και θες να προμηθευτείς ένα από τα προγράμματα της Cyta, τότε το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να συμπληρώσεις την Online Αίτηση που θα βρεις στην σελίδα του προγράμματος που σε ενδιαφέρει και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενεργοποίησης της υπηρεσίας που επιθυμείς.  

Τι είναι το VDSL;

Το VDSL αποτελεί την επόμενη γενιά των τεχνολογιών της μορφής xDSL. Με σκοπό την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων σε ρυθμούς μετάδοσης, η ITU-Τ ενέκρινε και θεσμοθέτησε τον Μάιο του 2006 την τεχνολογία VDSL2 (Very High bit rate Digital Subscriber Line Generation 2) υπό το πρότυπο G.993.2. Αυτό το πρότυπο χρησιμοποιεί και η Cyta Ελλάδος για την παροχή υπερ-υψηλών ταχυτήτων πρόσβασης στο Internet.

Σε τι θα μου χρησιμεύσουν οι υπερ-υψηλές ταχύτητες μέσω της τεχνολογίας VDSL;

Οι νέες υπερ-υψηλές ταχύτητες, μέσω τεχνολογίας VDSL2 που παρέχονται από τη Cyta Ελλάδος, απευθύνονται σε χρήστες οι οποίοι επιθυμούν αυξημένες ταχύτητες στο Internet τόσο για ψυχαγωγία και ανταλλαγή μεγάλων αρχείων όσο και για εργασία. Οι νέες υπηρεσίες που αναπτύσσονται στην παγκόσμια αγορά (Web TV, HD video) και η συνεχώς αυξανόμενη παράλληληχρήση πολλαπλών ψηφιακών συσκευών (PC, tablet, smart phones, smart TVs) καθιστούν αναγκαία την αύξηση των DSL ταχυτήτων, ώστε ο χρήστης να απολαμβάνει την ποιότητα του περιεχομένου χωρίς να αλλάξει η εμπειρία χρήσης (user experience) που έχει για τις υφιστάμενες Web υπηρεσίες.

Πώς γίνεται να επιτυγχάνονται υψηλότεροι ρυθμοί μετάδοσης στις ταχύτητες μέσω τεχνολογίας VDSL, αφού χρησιμοποιείται το υφιστάμενο δίκτυο χαλκού;

Oι υψηλότεροι ρυθμοί μετάδοσης οφείλονται στο γεγονός ότι η τεχνολογία VDSL χρησιμοποιεί αρκετά μεγαλύτερο εύρος ζώνης από το ADSL2+, με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά ο ρυθμός μετάδοσης. Επομένως, το κέρδος σε ρυθμούς μετάδοσης οφείλεται στη διαφορετική τεχνολογία και όχι σε αλλαγές στο δίκτυο μετάδοσης (χάλκινοι αγωγοί).

Οι ταχύτητες των νέων ταχυτήτων μέσω τεχνολογίας VDSL είναι εγγυημένες;

Όπως και στην περίπτωση της τεχνολογίας ADSL, η πραγματική ταχύτητα (ρυθμός μετάδοσης) συγχρονισμού δεν είναι απόλυτα εγγυημένη, καθώς εξαρτάται από:

  1. την απόσταση του Πελάτη από το αστικό κέντρο που εξυπηρετείται,  
  2. την ποιότητα του δικτύου διανομής (χάλκινων αγωγών) της περιοχής,
  3. τις παρεμβολές από άλλα δίκτυα,
  4. την ποιότητα της εσωτερικής καλωδίωσης του Πελάτη. 

Ωστόσο, κατά κανόνα, οι Πελάτες που βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη των 1000μ από το οικείο αστικό κέντρο, απολαμβάνουν αρκετά υψηλότερες ταχύτητες με την τεχνολογία VDSL,ειδικά κατά την ανερχόμενη ζεύξη (upstream), όπου το όφελος είναι πολύ σημαντικό. 

Γιατί υπάρχει ο περιορισμός στην απόσταση από το Αστικό Κέντρο (DSLAM) για την υπηρεσία VDSL;

Η απόδοση της τεχνολογίας VDSL2 σε Τοπικούς Βρόχους (συνεστραμμένο μεταλλικό ζεύγος καλωδίων που συνδέει το χώρο του Πελάτη με το Αστικό Κέντρο) με μήκος μεγαλύτερο των 1000μ, αρχίζει να μειώνεται και να πλησιάζει εκείνη της τεχνολογίας ADSL2+.

Πως μπορώ να ξέρω εάν ξεπερνάω αυτή την απόσταση από το Αστικό Κέντρο (DSLAM) για την υπηρεσία VDSL;

Η διαδρομή του Βρόχου από τον οποίο εξυπηρετείται ο κάθε Πελάτης δεν ακολουθεί ευθεία γραμμή. Ενημερώσου αν μπορείς να λάβεις υπηρεσίες μέσω της τεχνολογίας VDSL γνωστοποιώντας τη διεύθυνσή σου: Έλεγχος Διαθεσιμότητας

Τι εξοπλισμός χρησιμοποιείται για την παροχή της υπηρεσίας VDSL;

Ο εξοπλισμός πρόσβασης (modem / router) που χρησιμοποιείται για την παροχή των ταχυτήτων μέσω VDSL τεχνολογίας είναι ο P.RG AV4202N (ADB) και προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης δικτύωσης. Ο εξοπλισμός παρέχεται δωρεάν για όσο διάστημα παραμένεις στην υπηρεσία. Σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης, ο εξοπλισμός επιστρέφεται στη Cyta.

Μόλις ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία μου και δε μπορούν να με καλέσουν από σταθερά τηλέφωνα, ενώ εγώ τους καλώ κανονικά. Τι συμβαίνει;

Οι πάροχοι των σταθερών δικτύων τηλεφωνίας χρειάζονται λίγο χρόνο (μερικά λεπτά ως μερικές ώρες) για να ενημερωθούν ότι πλέον ανήκετε στο νέο δίκτυό σας.

Μόλις ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία μου και δε μπορούν να με καλέσουν ούτε από σταθερά ούτε από κινητό, ενώ εγώ τους καλώ κανονικά

Η διαδικασία ενεργοποίησης της γραμμής σας είναι σε πλήρη εξέλιξη. Οι εισερχόμενες κλήσεις στο σταθερό σας επανέρχονται σταδιακά και φυσιολογικά θα έχει ολοκληρωθεί μέσα σε λίγες ώρες. Εαν η συμπεριφορά αυτή παρουσιάζεται για περισσότερες από 24 ώρες παρακαλούμε απευθυνθείτε στην Τεχνική υποστήριξη Cyta (24 ώρες το 24ωρο) στους παρακάτω αριθμούς:

  • 13811 δωρεάν από σταθερό Cyta
  • 215-50-13811 από κινητό και σταθερό με κανονική χρέωση
Γιατί δε μπορώ να συνδεθώ στο Internet;

Βεβαιωθείτε πως ο δρομολογητής (router) είναι στο ρεύμα, πως η συνδεσμολογία είναι σωστή και ελέγξτε τον πίνακα ενδείξεων σύμφωνα με τις οδηγίες που βρήκατε στην συσκευασία του δρομολογητή (router). Εάν η συνδεσμολογία είναι σύμφωνα με τις οδηγίες και συνεχίζεται να μην μπορείτε να συνδεθείτε στο Internet επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη Cyta (24 ώρες το 24ωρο) στους παρακάτω αριθμούς:

  • 13811 δωρεάν από σταθερό Cyta
  • 215-50-13811 από κινητό και σταθερό με κανονική χρέωση
Όταν συνδέομαι στο Internet δε λειτουργεί το τηλέφωνο μου ή ακούω περίεργους θορύβους, τι συμβαίνει;

Σιγουρευτείτε πως έχετε συνδέσει φίλτρα/διαχωριστές σε όλες τις τηλεφωνικές συσκευές ή fax, καθώς και στο δρομολογητή (router). Σε κάθε τηλεφωνική γραμμή που έχει ενεργή υπηρεσία ADSL ή VDSL Internet είναι απαραίτητη η χρήση του ειδικού φίλτρου, που παραλάβατε με την συσκευασία του modem/router, για την αποφυγή διακοπής ή και θορύβου στην υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας

Γιατί ξαφνικά δε μπορώ να καλέσω συγκεκριμένους προορισμούς;

Μήπως είναι ενεργοποιημένη η φραγή εξερχόμενων κλήσεων; Αν ναι, απενεργοποιήστε την.

Πως θα ενημερωθώ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας φορητότητας;

Αρχικά, θα λάβετε SMS για τον εκτιμώμενο χρόνο ενεργοποίησης στη Cyta (συνήθως είναι εντός 12 ωρών από την ολοκληρωμένη υποβολή του αιτήματός σας. Δεν αποκλείονται ωστόσο διακυμάνσεις του χρόνου ενεργοποίησης). 
Μόλις γίνει η διακοπή της σύνδεσης από τον προηγούμενο πάροχο και εμφανιστεί η ένδειξη “No Service” στη συσκευή σας, πραγματοποιείται ταυτόχρονα ενεργοποίηση της Cyta. Επομένως, μόλις δείτε την ένδειξη “No Service”, τοποθετείτε τη νέα κάρτα SIM Cyta, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η Υπηρεσία.

Είμαι Πελάτης υπηρεσίας καρτοκινητής. Μπορώ να μεταβώ σε υπηρεσία συμβολαίου Cyta Κινητή;

Ασφαλώς. Μέσω της διαδικασίας φορητότητας έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε τον αριθμό σας στη Cyta και να επιλέξετε το προϊόν Κινητής ή το συνδυαστικό προϊόν Σταθερής & Κινητής που επιθυμείτε για ακόμη πιο συμφέρουσες τιμές.

Τι πρέπει να κάνω αν μου κλέψουν ή χάσω το κινητό μου;

Στην περίπτωση κλοπής ή απώλειας της τηλεφωνικής σας συσκευής, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 13877, προκειμένου να ενεργοποιήσουμε φραγή στη SIM. Στην περίπτωση που βρείτε το τηλέφωνό σας, ενημερώστε εκ νέου στο 13877, ώστε να άρουμε την φραγή. Σε περίπτωση οριστικής απώλειας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα Cyta, προκειμένου να προμηθευτείτε νέα κάρτα SIM.

Σε περίπτωση που καταναλώσω τα λεπτά ομιλίας, τα SMS ή τα MB, τι γίνεται;

Σε περίπτωση που καταναλώσετε κάποιο από αυτά ή όλα, θα χρεωθείτε για την επιπλέον χρήση, με βάση τον τιμοκατάλογο. Δείτε τον τιμοκατάλογο εδώ.

Μπορείτε, όμως και να επεκτείνετε το πακέτο σας διαλέγοντας οποιοδήποτε από τα προγράμματα Κινητής που αναφέρονται παρακάτω.

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να τα εκμεταλλευτείτε για μέγιστη οικονομία!

(*) Η χρήση των πρόσθετων προγραμμάτων Κινητής δεν ισχύει για το Cyta Κινητή 1000, με τα 1000' ομιλίας, 1000 sms, 1000MB

Σε τι αφορούν τα λεπτά ομιλίας και τα SMS προς Όλους;

Τα λεπτά ομιλίας προς όλους αφορούν σε χρόνο ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα (σταθερά και κινητά).
Τα SMS προς όλους αφορούν σε SMS προς όλα τα εθνικά δίκτυα (κινητά).

Πως υπολογίζεται ο φόρος κινητής τηλεφωνίας;

Ο φόρος κινητής τηλεφωνίας υπολογίζεται με βάση το ποσό του μηνιαίου λογαριασμού προ Φ.Π.Α. 

Κλίμακα φόρου κινητής τηλεφωνίας ανά σύνδεση: 
• έως 50,00€: 12% 
• από 50,01€ έως 100,00€: 15% 
• από 100,01€ έως 150,00€: 18% και 
• από 150,01€ και άνω: 20% 

Εξαιτίας της παραπάνω κλίμακας όλες οι τιμές κινητής που επικοινωνούμε συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ, όχι όμως και το φόρο κινητής, ο οποίος διαφοροποιείται με βάση το τελικό σύνολο λογαριασμού κινητής του εκάστοτε πελάτη. 

Είμαι Πελάτης άλλης εταιρίας. Μπορώ να αποκτήσω Cyta Κινητή, διατηρώντας ακριβώς τον ίδιο αριθμό;

Ασφαλώς. Μέσω της διαδικασίας φορητότητας έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε τον αριθμό σας στη Cyta. Η διαδικασία της φορητότητας είναι χωρίς χρέωση.